Με τον αέρα της εκτός έδρας νίκης στο Δίον, οι Πόντιοι είναι έτοιμοι να κατακτήσουν την δεύτερη σε σειρά εκτός έδρας νίκη απέναντι στην Δόξα Μοσχοχωρίου την Κυριακή στις 15.00 το μεσημέρι! Υ.Γ Προσοχή η ώρα αλλάζει από σήμερα ξημερώματα στις 3.00 ,τα ρολόγια γυρίζουν μία ώρα πίσω!
Το νέο πρόγραμμα προπονήσεων του τμήματος των Bambini-προτζούνιορ(2005-06) της ΠΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ 2012 διαμορφώνεται ως εξής: Παρασκευή:7.00 μ.μ Σάββατο: Αγώνας πρωταθλήματος ΕΠΣ Πιερίας ή προπόνηση 10.00 π.μ Κυριακή: 10.00 π.μ
Με γκολ από τα αποδυτήρια ξεκίνησε το παιχνίδι στο Κολχικό για την ομάδα των Ποντίων όταν σε κάθετη πάσα ο Ανδρικόπουλος Β. βρέθηκε τετ α τετ με τον αντίπαλο τερματοφύλακα και πλάσαρε ανοίγοντας το σκορ.
Στις νίκες επέστρεψε η ΠΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 2012,νικώντας χθες στο Δίον με 1-2 τον τοπικό Δία! Η ομάδα του Δία προσπάθησε για το θετικό αποτέλεσμα χάνοντας δύο κλασσικές ευκαιρίες, αλλά το γκολ ήρθε στο 30' από δώρο του επόπτη Αβραμίδη Παύλου αφήνοντας τρεις παίκτες του Δία από εμφανή θέση οφσάϊντ -πάνω απο 5 μέτρα- να προηγηθούν οι γηπεδούχοι, ανοίγοντας το σκορ με τον Τσουρέκα! Στην επανάληψη αν και στο 46' οι φιλοξενούμενοι δέχτηκαν κόκκινη κάρτα στον Σπυριδόπουλο και συνέχισαν με 10 παίκτες ,κατόρθωσαν να γυρίσουν το μάτς στο 47' και στο 70' με γκολ από στημένη φάση των Μπεκιάρη και Βασιλείου Σάκη!
Με γκολ τέσσερα λεπτά πριν τη λήξη η ομάδα των ποντίων διατήρησε τη νικηφόρα πορεία της και έκανε το τρία στα τρία νικώντας τον Αστέρα Αμπελοκήπων με 2 - 1 στο παιχνίδι του 3ου ομίλου στο Προπαιδικό πρωτάθλημα της ΕΠΣ Μακεδονίας.