Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Φουρλάνος: «Ήμουν έτοιμος για το επόμενο βήμα»

Φουρλάνος: «Ήμουν έτοιμος για το επόμενο βήμα»
Σίγουρος για την απόφαση του να αποχωρήσει από τον Παναθηναϊκό και να συνεχίσει την καριέρα του στην Κλαμπ Μπριζ εμφανίστηκε ο Σπύρος Φουρλάνος. Ο νεαρός μέσος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό της Μπριζ υποστήριξε πως η παρουσία του Άρναρ Γκρέταρσον έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση και ευχήθηκε τη νέα χρονιά να αγωνίζεται με την ομάδα του Βελγίου στο Τσάμπιονς Λιγκ.

«Ήμουν στον Παναθηναϊκό από τα παιδικά μου χρόνια και πλέον ήμουν έτοιμος για το επόμενο βήμα στη καριέρα μου. Όταν η Μπριζ εξέφρασε το ενδιαφέρον της, έπρεπε ν' αποδεχτώ την πρόταση της. Υπήρχαν και άλλες ομάδες που ενδιαφέρθηκαν, όμως η Μπριζ ήταν αυτή που με έπεισε.

Η παρουσία του Άρναρ Γκρέταρσον έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση μου, καθώς με γνώριζε από την περίοδο που αγωνιζόμουν στην Ελλάδα και κατάφερε να με πείσει» είπε αρχικά ο Φουρλάνος.

Στη συνέχεια ο 19χρονος μέσος αναφέρθηκε στη θέση που προτιμά να αγωνίζεται και στα τεχνικά του χαρακτηριστικά: «Προτιμώ να παίζω σαν μεσοεπιθετικός, όμως έχω τη δυνατότητα ν' αγωνίζομαι σε όλες τις θέσεις της μεσαίας γραμμής και είμαι αριστεροπόδαρος. Για μένα ήταν μεγάλη ευκαιρία να έρθω στο Βέλγιο. Ελπίζω τη νέα σεζόν ν' αγωνιστούμε στο Champions League και να γίνω σημαντικό κομμάτι της ομάδας».
Επιμέλεια: Νίκος Τζουάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου