Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Αποχωρεί ο Στόνερ

Την απόφαση του να αποχωρήσει από το Moto GP στο τέλος της σεζόν, εξέφρασε ο Κέσεϊ Στόνερ.
Ο Αυστραλός αναβάτης τόνισε πως με τις αλλαγές που έχει υποστεί το πρωτάθλημα, έπαψε να τον διασκεδάζει με αποτέλεσμα να μην έχει κίνητρα να συνεχίσει.
«Ύστερα από αρκετό χρόνο που το σκεφτόμουν και ύστερα από πολλές συζητήσεις με την οικογένεια μου και τη γυναίκα μου αποφασίσαμε να θα αποσυρθώ στο τέλος του 2012, δεν θα τρέξω στο πρωτάθλημα του 2013. Θα σταματήσω την καριέρα μου στο Moto GP και θα κάνω άλλα πράγματα στη ζωή μου.

Μετά από τόσα χρόνια στο σπορ, το οποίο αγαπώ και για το οποίο εγώ και η οικογένεια μου έχουμε κάνει τόσες θυσίες, μετά από τόσα χρόνια προσπάθειας για να φτάσω σε αυτό το σημείο, το σπορ έχει αλλάξει τόσο που πια δεν διασκεδάζω. Δεν έχω το πάθος που είχα, συνεπώς είναι καλύτερα να αποσυρθώ.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που με έχουν κάνει να απογοητευτώ , όμως υπάρχουν και πολλά που αγαπώ, δυστυχώς όμως πια δεν υπάρχει ισορροπία
», ήταν τα λόγια του Παγκόσμιου πρωταθλητή.

O Στόνερ βρίσκεται στο Moto GP από το 2006 και έχει κατακτήσει δύο πρωταθλήματα (2007 και 2011).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου