Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Τιμή για τον Παναθηναϊκό

Μια πολύ μεγάλη τιμή για τον Παναθηναϊκό αποτέλεσε η παρουσία των πράσινων στο πρώτο παγκόσμιο Forum "Ποδόσφαιρο για την φιλία" που γίνεται στην Αγγλία με την παρουσία των Παίδων του Τριφυλλιού και παρουσία 600 παιδιών από διάφορες χώρες και ομάδες όλης της Ευρώπης.

Μια πρωτοβουλία της Gazprom η οποία είναι χορηγός του Τσάμπιονς Λιγκ και μεταξύ άλλων πλην του Παναθηναϊκού έχει προσκαλέσει στην Αγγλία παιδιά από τις ομάδες της Τσέλσι, της Σάλκε, της Μάριμπορ, του Ερυθρού Αστέρα, της Ζενίτ και πολλών ακόμη Ρωσικών συλλόγων.
Το Σάββατο (25/5) το μεσημέρι έγινε η κεντρική εκδήλωση παρουσία 600 και πλέον ατόμων στο συνεδριακό κέντρο Βασίλισσα Ελισσάβετ με τον Φραντς Μπεκενμπάουερ πρέσβη της Gazprom να γνωρίζει την αποθέωση κατά την άφιξη του και παρουσίαση του.
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης οι διοργανωτές είχαν μοιράσει σε όλους σημαιάκια των χωρών της ομάδας τους ενώ οι αρχηγοί οκτώ ομάδων ανέβηκαν στο βήμα και μίλησα για λίγα λεπτά.
Οικονομόπουλος: "Το ποδόσφαιρο είναι φιλία και συνεδέλφωση"
Τον Παναθηναϊκό εκπροσώπησε ο Αντώνης Οικονομόπουλος, με τον 15χρονο αμυντικό του Τριφυλλιού να ανεβαίνει στο βήμα και να λέει μεταξύ άλλων γνωρίζοντας παράλληλα την αποθέωση από τους συμπαίκτες του:
"Με λένε Αντώνη Οικονομόπουλο, είμαι από την Ελλάδα, είμαι 15 χρονών, παίζω για τον Παναθηναϊκό και έχω προπονητή τον Κώστα Ταράση.
Μια από τις πιο αξέχαστες στιγμές για εμάς τους Έλληνες ήταν η κατάκτηση του Euro το 2004 και η στιγμή που ο Θοδωρής Ζαγοράκης σήκωσε την κούπα.
Ξεχωριστή εμπειρία για μένα από τη σύντομη καριέρα μου στον Παναθηναϊκού ήταν η παρουσία μας σας ένα διεθνές τουρνουά. Το σημαντικό ήταν ότι παίξαμε πολύ ωραίο ποδόσφαορο και το ευχαριστηθήκαμε.
Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να αποκτάς φίλους, και το ποδόσφαιρο για μένα σημαίνει φιλία, συναδέλφωση και υγεία".
Μετά το τέλος της εκδήλωσης οι αρχηγοί των ομάδων με επικεφαλή τον Φραντς Μπεκενμπάουερ υπέγραψαν μια ανοιχτή επιστολή η οποία έγραφε: "Το ποδόσφαιρο είναι παράδοση, είναι ειρήνη, είναι φιλία, είναι νίκη, είναι ισότητα, είναι υγεία, είναι δικαιώση, είναι πάθος".
Ενώ φωτογραφήθηκαν όλοι μαζί με την μεγάλη δόξα του παρελθόντος ο οποίος φόραγε ένα περιβραχιόνιο που έγραφε "Captain".
Ακολούθησε δεξίωση ενώ φυσικά όλοι μετρούσαν αντίστροφα για την μεγάλη παρουσία τους στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ ανάμεσα στην Ντόρντμουν και τη Μπάγερνη στο Γουέμπλει.

Φράντζ Μπεκενμπάουερ: "Στο ποδόσφαιρο υπάρχει μόνο μια γλώσσα"
Πριν την έναρξη του συνεδρίου ο Φραντς Μπεκενμπάουερ, πρέσβης της Gazprom μίλησε τόσο για τον τελικό όσο και για το συνέδριο λέγοντας:
"Στην Αγγλία όπου γίνεται ο τελικός έχω ζήσει πολλά σημαντικά κομμάτια της καριέρας μου. Ακόμα θυμάμαι το Μουντιάλ του 1966 και δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω αν η μπάλα πέρασε την γραμμή η όχι.
Είναι τιμή μου που είμαι επίτιμος πρόεδρος της Μπάγερν. Θέλω να δούμε ένα φοβερό παιχνίδι, μακάρι να πάει και πέναλτι αλλά να το πάρει η Μπάγερν.
Επίσης είναι τιμή μου που είμαι και πρέσβης της Gazprom στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει. Υπάρχει ένα πολύ σημαντικό πρότζεκτ εδώ και είμαι περήφανος που βοηθάω. Πρέπει τα παιδιά από νεαρές ηλικίες να μαθαίνουν να ζουν ο ένας με τον άλλον και να γίνονται φίλοι. Εγώ μέσα από το ποδόσφαιρο έχω κάνει τους καλύτερους φίλους μου. Τον Πελέ, τον Μπόμπι Τσάρλτον και άλλους.
Όλα τα παιδιά μπορεί να μιλάνε γλώσσες αλλά στο ποδόσφαιρο υπάρχει μια γλώσσα και είναι σημαντική εμπειρία που φέρνει τα παιδιά πιο κοντά".
Είδαν τα αξιοθέατα την Παρασκευή
Το πρόγραμμα της Παρασκευής ήταν ιδιαίτερα επιβαρυντικό για τους πράσινους καθώς τα μέλη της αποστολής με το που έφθασαν στο Λονδίνο επιβιβάστηκαν στα Λεωφορεία και ξεκίνησαν ένα τουρ στα αξιοθέατα όλη της πόλης και επισκέφτηκαν το Μπιγκ Μπεν, τον Τάμεση, τα ανάκτορα του Μπάκιχαμ, το Χάιντ Πάρκ αλλά και την περιοχή του Τσέλσι.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να καταλύσουν στο ξενοδοχείο τους, έξω από το Λονδίνο, λίγο μετά τις 6.00 το απόγευμα συμπληρώνοντας σχεδόν 12 ώρες στο πόδι.
Στο ξενοδοχείο όπου τα δωμάτια ήταν ειδικά διαμορφωμένα και πλαισιωμένα με μπάλες, μόνιτορς και περιοδικά ενόψει του μεγάλου τελικού.
Εκεί τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και με τα παιδιά από τις υπόλοιπες ομάδες κάνοντας ιδιαίτερη παρέα με τους Ούγγρους ενώ και ο Γιάννης Σαμαράς από την πλευρά του είχε συνομιλίες με τους εκπροσώπους των υπόλοιπων ομάδων και την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις γύρω από το ποδόσφαιρο και τα τμήματα υποδομών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου